cookies

måndag 18 maj 2015

Mysteri box

"Lekfullt med Katarina" satte igång en rolig och lite galen utmaning. En "Mystery box" med material som man ska pyssla med. Idag är det dags att visa upp vad man fått. Lite senare ska vi visa upp vad vi åstadkommit. Det blir ju väldigt spännande.

Jag fick massor med material. Hur ska jag kunna använda upp allt?

Läkerolasken var förvaringslåda så den kommer jag inte att använda till nåt. Inte heller de små ziplockpåsarna som knappar och dylikt ligger i.

                              
Små tygbitar av olika slag och färger och pärlor. Massor band och knappar. 


6 kommentarer:

Katarina sa...

Rena skattkammaren. Ska bli kul att se vad du skapar av detta.

Susannesblogg sa...

Hoppsan du fick också massor av material. Jag känner att jag kanske missuppfattade utmaningen. För stackars Borgmästaren har knappt fått hälften så mycket saker.... jag tänkte som ingredienser till ett recept utan beskrivning som motagaren skulle tolka på sitt vis.

Katarina sa...

Jag tänkte som dig Susanne men lyckades tydligen inte nå ut med det. X-handarbete fick en magrare box än vad jag fick så lite skämskudde här mitt i all pysselglädje och nyfikenhet.

Klockarbarn sa...

Det blir inte lättare med mer material....Måste man då använda allt. Då får jag hålla på till nyår hihi

Borgmästaren sa...

Susanne - du behöver inte ha dåligt samvete för min del. Det funkade jättebra med det du skickade

Susannesblogg sa...

Tack det låter bra! Jag tänker som du Klockarbarn jag försöker få med delar av allt så långt det går.