cookies

söndag 15 september 2013

Tygkaos

Här står jag mitt i smeten och undrar. Var gör jag av allt?
Aha, jag har en bokhylla. Jag tar den.
Skit.
Det rymde ju ingenting. Jag har typ tre säckar med mjuka tyger också. Detta är bara en del av de vävda bomullstygerna. Jaha, jag har inte löst nåt utan bara stökat till lite mindre. Det här är mitt sovrum så hur rofyllt är detta?
Måste städa upp innan mannen är tillbaka. Annars hämtar nog han släpkärra och kör till tippen....

Detta är mitt syrum eller rättare sagt syvrå. Väldigt trångt och stökigt och då ska ni veta att jag bara för några veckor sen städade och rensade rejält, tyckte jag. En vecka senare är det samma kaos. Min tanke är att dottern ska få sova här. Men som ni förstår är detta kaos inget man vill ha nån annanstans heller.


1 kommentar:

Emma sa...

Haha! Kaoset är ungefär som hos mig :)
Förklädena är superfina, nog går det väl att sy t.ex. klänning av dom!