cookies

söndag 24 mars 2013

Den sportiga typen?

Är man det bara för att man tar sig ut en gång i veckan i 3,3 km?
Går och springer om vartannat. Långt träningsuppehåll men omstart pågår.
Jag tar bebissteg framåt men det går framåt i rätt riktning.
Väntar fortfarande på kallelse till operation men det går ju att gå och småjogga under tiden. Det använder man ju inte sina händer till ändå. Inte jag i alla fall.

Snygg skjorta finnes. I begagnat skick men fin ändå. Det står 2 i den men det kan inte vara 2 år. Den ser liten ut. 1 år kanske. Jag köpte den på secondhand utan att ha ett barn i den storleken. Tyckte bara att den var cool. Gulare i verkligheten. Intresserad?

Jag begär inte mycket i ersättning annat än porto. Först till kvarn helt enkelt.


Ett par hemstickade (av mig) tumvantar finnes också. 100% superwash ull.
Passar 4 åring.

Färgen visas bättre på denna bild nedan.