cookies

onsdag 2 maj 2012

På gång

I helgen startade jag upp min bh sömnad. Lite läskigt. Jag visste inte vad jag skulle köpa för tyger så Lisa på LGsömnad fick fria händer som gärna fick kännas vårigt.  Det blev ett ljuslila tyg att sätta saxen i.
Nu har jag också vunnit en tävling hos Mirre där LGsömnad står för vinsten. Det innebär att jag kan välja ännu lite mer tyg och sy nån mer bh om jag får blodad tand. Kul! Jag som ALDRIG vinner!!
Hittills verkar jag vara på rätt spår men har varit lite osams med min nya symaskin. Av nån anledning har den börjat göra hoppstygn. Har lite kvar på Mulliga M´s senaste blogginlägg i sew a long. Sen är jag redo för nästa steg.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Spännande!
Äntligen har jag sytt lite i Återbruksutmaningen ;-)..

Mrs.Bao 包 sa...

Jättekul! Jag är också med, men har ett annat mönster. :) Det där rosa tyget är det det som är power net?

/Agneta

Lotte sa...

Visst är det kul att sy Bh? Jag längtar efter nästa steg. Kul att du vann.. Jag fick tredje pris, ett trosmönster så här ska sys trosor också. :)

Emileitha/Tarja sa...

Vad kul att du vågar dig på sånt här.. intressant..