cookies

torsdag 16 februari 2012

retrotyg med bondgårdstema

Jag har fyndat en madrass med så fint tyg på. Madrassen är urplockad och använd till annat men tyget finns kvar. Självklart tvättat. Det har legat så länge på mina hyllor så barnen har vuxit ur mönstret om man säger så. Nu säljer jag tyget på Handla för livet så nån annan kan sy nåt fint av det. Man kan använda det som madrasskydd om man vill men då får man sy ihop på några ställen där sömmen gått upp.  Passar en spjälsängsmadrass modell tunnare. För övrigt är tyget helt och i fint skick. tänk på att tyget är ganska litet och sömmen går runt hela madrassen.
Mått 104x55 samt 118 x55 (kuvertöppningen gör att ena sidan är lite kortare). OBS Tyget ligger vikt först på mitten och sen igen så ni vet.
Intresserad? Gå in på Handla för livet och bjud på tyget. Utrop 20 kr (fraktfritt).

 Sprucken söm. Bara att sy ihop eller sy nåt annat av tyget.
Sista dagen är sönd 19/2 kl 19.00.

2 kommentarer:

himlaverket sa...

Hej,
jag vill betala mitt gossedjur, kan du skriva hur jag går tillväga?
kram ulla
ps, jag har länkat till dej från himmelriket, hoppas att det är ok.
Kram ulla

LADY JEN sa...

Vilket fint tyg!