cookies

tisdag 22 november 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag skulle ha sytt lite igår när jag hade ledig dag. Det hade jag tänkt men så blev det inte...
Istället tillbringade jag en låååång dag till sängs med en hink. Det är lustigt att man blir så vansinnigt klen av just magsjuka. Man klarar ju ingenting. Går man upp ur sängen snurrar allting och man mår genast illa. Det enda som funkar är att ligga blickstill i sängen och gärna på sidan för om man ligger på rygg åker magen ihop och det funkar inte heller.
Min dag skulle innehållit lite annat med det blev inte av det heller.

3 kommentarer:

sofia sa...

Usch vad trist, krya på dig!

retrostuff sa...

Stackars! Hoppas du mår bättre framåt kvällen.

TurboNeedle sa...

Stackare! Hoppas att du återhämtar dig fort. Glöm inte mirakelkuren (salt-socker lösning). Sök på 1177-sidan. Bävar för den dag den kommer hem till oss också... :(

I våras hade jag tagit en semesterdag för att bara sy. Hade bara hunnit lämna barnen på dagis och sedan blev det fort hem till spannen... Hua, vad vidrigt.

Du får "roa dig" med att läsa lite sytidningar kanske? ;-)