cookies

tisdag 4 oktober 2011

Först klar i utmaningen och med marginal - Anita är klar

Anita på Handkraft och återbruk förtjänar ett eget inlägg idag. Hon har med marginal avslutat projektet Påslakan. Det återstår bara trådar av hennes påslakan. Hon har gjort ett fint collage på sin blogg så gå dit och titta och läs. Idag visar jag hennes sista alster. Kanske gör hon nåt av det sista trasslet också, vem vet. Officiellt är hon klar i alla fall. Grattis och tack för all inspiration du ger oss andra. Hoppas att du har haft kul. Till er andra. Ta det lugnt. Det är en månad kvar nästan. Vi hinner. Ingen förlorar. Alla har förhoppningsvis roligt.

 Ljuslykta och kudde (snyggt)
Jag har en stor bit kvar att sy upp......nästan ett halva bakstycket. Det är mkt tyg men jag har planer. Tror jag.

2 kommentarer:

Anita sa...

Jag kommer med spänning och lite layed-back-feeling följa alla andras fortsatta arbete.

Go for it!!

Slow-Eva sa...

Wow vilken häftig kudde!