cookies

tisdag 2 augusti 2011

Så hjärtskärande att man gråter - Afrikas barn

Kolla klippet. Man känner sig maktlös.
Men det finns saker man kan göra. Jag har inte jättemycket pengar att skänka, inte just nu i semestertider. Men jag har garn och jag har tyg. Jag ska göra som inspirerande och duktiga Tisa gör. Fast jag kommer inte att ta beställningar utan ni/den som vill får köpa de alster jag har i min shop (titta i högerspalten). Allt utan kostnad för frakten hem till er (frakten dras från beloppet ni betalar så ingen extra kostnad utöver priset på produkten tillkommer för dig) går direkt till insamlingen till Afrikas barn via SOS Barnbyars insamling som heter Katastroffonden. Är det nåt ni vill se i "shopen" så tipsa så får vi se om det dyker upp. Tipsa gärna andra för ju mer pengar vi får ihop desto bättre så klart. Ni skänker inte bara utan ni får också nåt för pengarna. Bra va.

3/8 Uppdaterat med solhattar i stl 52 och 48

Mer info: Jag tar mot betalning via mitt konto först för att se när jag kan skicka beställda varor till dig. Efter insättning sätter jag in dina pengar via länken ovan. Jag är inte säker på hur jag ska kunna redovisa insättningen till er. Om jag inte kommer på hur så får jag helt enkelt be er lita på mig. Tack för er insats.

Inga kommentarer: