cookies

lördag 21 maj 2011

Snygga katter vinkar hej till publiken



Igår avslutade jag det sista på katterna som andra generösa människor har skänkt till Hjärtekatten. Nu ska de paketeras och få tillfälligt komma iväg till tjejerna som driver projektet innan de så småningom landar hos ett litet barn som hjärtopererats.



Jag ska ärligt erkänna att jag för tillfället har kommit i en kattsvacka och det dröjer nog lite innan jag startar en ny virkning....(öm i min arm). Jag får inte ont av att sticka men att virka är 7 gånger jobbigare.

4 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Fantastiskt! Blev väldigt fina.
Jag har köpt garn och ska snart göra 2 har jag tänkt.

Virkning är lite tuffare för armarna. När jag haft ett uppehåll i samband med att jag fick E, fick jag så ont att jag fick gå till sjukgymnast när jag började igen. Men det som hjälpte bäst var att intensivvirka, så blev jag härdad igen. Men förstår om du har kattallergi just nu.

AMDAdesign sa...

Åh vad söta dom är gillar den i lime =)
Skickar med en länk till facebook gruppen jag pratade om på Juntex
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_159134154139266&ap=1
trevligt det var att få ett ansikte på dig hihi

TurboNeedle sa...

Vilka fina katter du har virkat.

Du har en Award att hämta inne på min blogg! :)

Mvh,
TurboNeedle

Anki sa...

Vilken härlig skara Hjärtekatter!