cookies

lördag 16 april 2011

Inte idag heller


Nä det känns inte bättre idag heller. Har ingen ork idag efter att ha jobbat. Det har väl inte med jobbet att göra utan jag är bara trött helt enkelt. Tittar man ut eller går ut och ser denna misär blir man ju inte piggare heller. Har sovit en stund nu och funderar på varför jag inte finner energi till att packa upp min fina symaskin. Den stackaren har stått nerpackade sen syfestivalen för en vecka sen. För att skriva nåt positivt kan jag berätta att jag inte mått så här bra en vår på flera år. Att gå ned i arbetstid var det bästa jag kunde göra. Nu har jag energi så det står härliga till jämfört med förut om vårarna. Jag skiter fullständigt i jämställdhet, kvinnofällor och pension. Jag är ledig för min egen skull och för att få umgås mer med mina barn. Helt mitt eget beslut och jag trivs med det. Halleluja!

Trevlig lördag på er.

Snart så ska jag packa upp min fina fina symaskin......snart...strax....res på dig Jessica. Nu....nej

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas vårsolen tittar fram och ger dig lite energi!
Energikramar från Anna