cookies

söndag 17 oktober 2010

ROSA auktion - Bjud på ett par valfria baskettossor


Här kommer en auktion till för samma insamling som elefantmössan. Lämna ett bud i kommentarerna nedan på 1 par valfria baskettossor i storlek 0-3 mån eller 6-9 mån. Bestäm själv vilken storlek och färg du vill ha. Det tar mig en knapp vecka att fixa ett par tossor. Perfekt gåva till nyfödda eller som julklapp. Vinnande budet går oavkortat till Rosa bandet så bjud hej vilt!!!!
Vill du se fler bilder på baskettossor så kan du kika här .
Läs hur det går till HÄR.


Auktionen går ut sön den 24 okt kl 20.00 prick. Bud som kommer inte efter det gills inte.

5 kommentarer:

Jessika sa...

Jag får väl börja buda på dina söta små tossor! 100 kronor /Jessika

Malin på pastill.nu sa...

Åh så fina! Vad kan en ettåring ha för storlek tro? typ 20 kanske? Jag budar på ett par rosa! 150 kr!

Kika gärna in på mina rosa bandet-auktioner också ;-)

Lowella sa...

Du har en award hos mig!
Lycka till med auktionerna, jättebra idé för en god sak =)

Jenny sa...

Typiskt mig att missa auktionen, de är ju så fina och toppengeneröst av dig!

//Jenny

jejja79 sa...

oj det här missade jag.... typiskt....