cookies

torsdag 29 januari 2009

Inspiration ja tack

Är inne i en ganska hektiskt period nu. Mycket att göra på jobbet samtidigt som jag är vansinnigt trött. Men det finns ljus i tunneln om än inspirationen tryter. Det finns för lite tid på dygnet. Men jag skulle inte orka att vara vaken längre än jag är i alla fall så vad skulle jag med mer tid till annat än att sova bort den?
För att känna mig lite piggare gick jag och köpte ny hårfärg, foundation, rouge, ansiktsvatten och hudkräm. Ja det blev ganska dyrt men NU ska jag göra mig vacker!!! Attans också om jag inte ska se PIGG ut i alla fall.
Ljuset i tunneln var det ja och det är just ljuset jag syftar på. Har ni tänkt på att det är ljust lite längre nu. Med ljuset kommer orken och inspirationen.
Halleluja!!

3 kommentarer:

Hello sa...

Styrkekram!

Idag blev det inte helt mörkt förrän efter fem. Det är härligt!

Carolina sa...

Tackar så mycket för det oväntade paketet som kom i brevlådan idag. Receptet på kycklingen lär nog bli välanvändt här hemma.

Babushkadockan sa...

Tusentack för den fantastiska väskan. Jag älskar den!