cookies

lördag 13 december 2008

Haklapp och en monster-neccessär



Det skulle bli en neccessär rymlig nog att få plats med shampo och duschflaskor. Herregud, jag var mest upptagen med att få till dragkedjan med yttertyg och foder så jag glömde att kolla måtten. Det blev en monster-neccessär med plats för hela tjocka släktens dushprylar. Hi hi hi. Chipsburken står brevid så ni fattar hur gigantisk den är. Det är inte jag som ska äta chips utan det är barnen och grannens 2 barn som ska sova över här som ska smaska lite. Fast nu har de gått och lagt sig och det finns MKT kvar...mmmmm
Jag har använt vaxat svart tyg till utsidan och inuti är det ett med rosarödaktiga prickar på beige/vit botten. Även det tyget är plastat på avigsidan så neccessären borde vara ganska tät.

En ny haklapp blev det också. Lite killigare än vanligt. Ja, den till höger då alltså. Den andra har jag visat upp förut.



Inga kommentarer: