cookies

onsdag 12 mars 2008

Överraskning Hemlispaket

Det är lustigt. Fast att jag visste att det skulle dyka upp ett hemlispaket i brevlådan endera dagen så blev jag ändå överraskad. Jag gillar verkligen att få saker i brevlådan. Min hemlis var lite orolig för vad jag skulle tycka om hennes paket. Det är nog en oro vi alla känner men var inte orolig. Jag blev glad! Jag gillar särskilt mycket västarna. Så fina med delfin på ryggen. Generöst att ge mig två dessutom, en till varje barn!!!
Men för att ge min hemlis ett rättvist inlägg ber jag att få återkomma när det finns bättre med tid att blogga om paketet troligtvis inte innan söndag. Hinner jag så hinner jag men bli inte besviken hemlisvän. Jag kommer tillbaka med foton och beskrivning.
Tack så jättemycket.

3 kommentarer:

gosi sa...

Ja, det är alltid lika roligt med fina överaskningar i brevlådan:) En liten fråga, hur gör man för att lägga upp ett bildgalleri på bloggen? Har loggat in mig på zoomin.se nu och skapat mig ett album, men hur får jag det sedan till min blogg??? Är som du kanske förstår inte helt säker på datorer...är det jättekomplicerat?

Anonym sa...

Gosi:
Jag har gjort på samma sätt som jag har skapat mina kategorier och länklista. Gå in på länklista och döp den till t ex Galleri. Sedan länkar du till din zoominsida/sidor på samma sätt som du lagt in favoritsidor.
/Klockarb..

gosi sa...

Tack så jättemycket! Tänk vad jag har kämpat med det här i onödan... Det var ju som sagt inget konstigt alls nu när jag vet hur det skulle gå till. Tack än en gång! Himla söta ägg, förstår om dom är uppskattade av barnen:)