cookies

söndag 6 januari 2008

What´s going on?

Ja, här uppe på berget pågår lite av allt möjligt. Mest sker inne i huvudet och som tyvärr oftast inte kommer längre än som bara en tanke.

Jag har lyckats åstadkomma en Monkeysocka och har påbörjat den andra. Men jag gjorde den för kort. Antingen får de bli en gåva till nån med små fötter eller så stickar jag om tån. Får se vad jag känner för. Ursäkta dålig bild. Jag lovar bättring tills dess att båda sockorna är gjorda.
Väldigt svåra att fånga bra på bild!!

Jag håller på att fodra mössan till Florin och är nästan klar.


Vi har fått snö och passar på att nyttja den innan den är borta imorgon igen (ska bli tö). Elvira är verkligen en färgkaskad ute i snön.


2 kommentarer:

Hoglabogla sa...

Vilken fin overall!!

Anonym sa...

Javisst är den underbar overallen från Molo. Den var dyr men helt underbar. Tittade efter en förra året men hittade ingen då. Det var fortfarande varmt ute när vi köpte denna.
//Klockarbarn