cookies

onsdag 30 januari 2008

Trött nu

Idag vaknade Elvira 5.20. Ville absolut ha välling och gå upp. Hon fick välling med uppmaningen att sova vidare. När flaskan var tom vänder hon sig mot mig i sängen och säger:
-ska vi gå ner nu. Jag vill steka pannkakor.
-va?, öhhhh?? svarar trötta mamman
-Jag vill ha pannkakor. Jag är hungrig (efter en hel flaska välling?)

Ja ha så nu har jag stekt pannkakor och ungen åt tre tuggor. Sen tog lillsyrran över tallriken och rensade resten. Det är första gången i livet som jag står och steker pannkakor innan kl.06.00.

2 kommentarer:

gosi sa...

Visst är dom underbara dom små liven... Det finns ju roligare sätt att börja en morgon med!!!:)

Anonym sa...

Slänga ihop en english breakfast vid 6-tiden, pröva ge snörpan lite bacon och bruna bönor till eller är det röda bönor englesmännen föredrar?!
I slutet av november ska vi till Linköping, gå på busfabriken och dricka/äta "afternoon tea" på hotellet... So english
Bye bye
Mrs Axelsson/Svensson