cookies

torsdag 15 november 2007

Förhands titt

Klar men ska tvättas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va bra att du jobbar på. Börjar bli lite nervös för skyltningne. Dina mössor blir perfekta! Jag leker med bilder på olika saker. Har gjort ljuslyktor med bilderna och några som är julaktiga. Har ju tändsticksaskarna och smyckena. Det blir nog mer åt att jag visar olika sätt att anvönda bilderna på. Och att jag gör lite "lättillgängliga" grejer med typ ikoner eller julänglar på. Sen har jag med tavlor som exempel...Va tror du om det?
kram
sis

Agata sa...

Jäklar, vad jag gillar din filtade mössor! Ska nog ge mig på ett försök själv, för de blir så himla fina.

Anonym sa...

Syster:
Jag jobbar på. Mössorna är så snabbstickade och trevliga. Jag tror att de borde gå att sälja - rätt årstid och allt. Vi har massor snö här på berget... Jag har fodrat några av dem men inte alla. Det är ju inte alla som tycker att ull sticks. Ska fodra de flesta i alla fall. Dina tankar verkar bra, tycker jag. Gör ett gäng halsband och ringar med bilder som är allmängiltiga.
//Mellansyster

Anonym sa...

Agata:
Ja, gör det vettja. De är ju så snabba att göra också. Jag gör av med ett nystan om jag gör den enfärgad.
//Klockarbarn