cookies

onsdag 3 oktober 2007

Titta - jag är stor

Imorse sa hon nåt kul igen.
-Mamma, jag vill ha stora tuttar som du har.
-Det får du när du är stor, svarade jag.
Vi stod inne i badrummet och gjorde oss i ordning och det var tidigt på morgonen. Det var mörkt ute i hallen. Lampan var bara tänd inne på toaletten där vi var. Elvira gick en lite bit ut i hallen och i skenet av badrumslampan blev det en lång Elvira skugga på golvet.
-Mamma, mamma, titta jag är stor nu. Då kan jag få stora tuttar!!!
Ja ni, hur förklarar man nu detta för en 2,5 åring....

2 kommentarer:

Jes sa...

Men gud va gulligt :)
Har en kollega som har en 3 årig dotter som undra
- när får jag hår på snipan.
- När du blir större sa mamma,
- men då är ju du död sa dottern.
-Nej riktigt så gammal är ja inte sa mamma, man jag är kanske som farmor:)

Anonym sa...

Ha ha ha ha, det var roligt
/Klockarbarn